Wypoczynek w Chorwacji z biurem "Adrialin"

Service

Pytania i odpowiedzi na temat sposobu rezerwacji

I. Mają Państwo trzy możliwości wyszukania odpowiedniego obiektu poprzez stronę startową:

  1. Proste wyszukiwanie:
    wpiszcie tutaj swój termin podróży:
    Proszę kliknąć „Szukaj“, aby wyświetlić aktualnie dostępne obiekty.
    Kalendarz:
    Kliknięcie pola „Przyjazd“ / „Wyjazd“ otwiera kalendarz. Za pomocą rn strzałki skierowanej w prawo lub lewo (obok nazwy miesiąca) mogą Państwo rn przechodzić do następnego miesiąca. Alternatywnie mogą Państwo rn skorzystać zarówno z pola z miesiącami, jak i rokiem. Proszę kliknąć rn odpowiednią datę, aby została ona zapisana w polu „Przyjazd“ lub „Wyjazd“.
    Oferta:
    Jeżeli chcą Państwo zobaczyć wszystkie oferty urlopowe w danym kraju, proszę wybrać rn najpierw państwo, a następnie w rn polu „Region“ i „Miejscowość“ zaznaczyć „Wszystko“, a pozostałe pola zostawić puste.rnrn Następnie kliknąć „Szukaj“.
  2. Dalsze kryteria:
    Proszę kliknąć ikonkę „Dalsze kryteria“ umieszczoną po lewej stronie. Wyświetlona zostanie rn dalsza część formularza.
    Tutaj mogą Państwo podać specjalne kryteria wyszukiwania. Po wpisaniu wszystkich informacji rn proszę kliknąć ikonkę „Szukaj“ umieszczoną na końcu formularza.
  3. Szybkie szukanie
    Okienko „Bezpośrednie wyszukiwanie“, umieszczone pod głównym menu (na górze po prawej stronie), umożliwia bezpośrednie wyświetlanie pojedynczych obiektów.
    W tym celu proszę podać nazwę lub kod wyszukiwanego obiektu. Po wpisaniu pierwszych trzech znaków automatycznie zostaną wyświetlone propozycje, które można zaakceptować poprzez kliknięcie. Jeżeli nie chcą Państwo skorzystać z wyświetlonych propozycji, wystarczy kliknąć symbol lupy umieszczony porn prawej stronie, aby rozpocząć wyszukiwanie.

II. W jaki sposób mogę obliczyć lub zlecić obliczenie ceny?

  1. Wynik wyszukiwania stanowi liste obiektów, które odpowiadają zadanym przez Państwa kryteriom. Proszę kliknąć żądany obiekt, aby wyświetlić szczegółowy opis, dodatkowe zdjęcia i dokładną kalkulację ceny.
  2. Po wybraniu obiektu wyświetlona zostanie najkorzystniejsza oferta rezerwacji. Mogą Państwo zmienić wstępnie wybrane obiekty lub dodać inny rodzaj zakwaterowania. W tym celu proszę wybrać jeden z obiektów znajdujących się pod propozycją rezerwacji, a następnie zmienić liczbę i kliknąć „Oblicz cenę”.
  3. Proszę zauważyć, iż wyliczenie ceny otrzymacie tylko w przypadku,gdy wcześniej wpisaliście w odpowiednie pola datę podróży oraz ilość osób.
  4. Jeżeli nie podali Państwo daty wyjazdu i przyjazdu, to pod zdjęciami obiektu zostanie wyświetlona informacja z prośbą, o uzupełnienie danych. Wtedy zostanie wyświetlona również cena obiektu.

III. W jaki sposób mogę zarezerwować?

  1. W widoku „Wybrana oferta”, obok okienka z łączną ceną, wyświetlona zostanie


    ikonka „Zarezerwuj”. Po kliknięciu tego pola zostaną Państwo przekierowani na stronę z formularzem rezerwacji.
  2. Proszę podać dane osobowe i informacje dotyczące formy płatności, a następnie kliknąć pomarańczowy przycisk "Zarezerwuj".

IV. Ogólne warunki świadczenia usług

W formularzu zgłoszeniowym oraz na każdej stronie w jej dolnej części znajdą Państwo link dotyczący stosowanych przez nas ogólnych warunków sprzedaży. Można się tam z nimi zapoznać i zapisać w pamięci.
Zwracamy uwagę, że biuro Adrialin nie zapisuje tekstu umowy. Naturalnie wszystkie istotne dane rezerwacji otrzymają Państwo wraz z jej potwierdzeniem.

V. Potwierdzenie rezerwacji:

  1. Po wpłynięciu rezerwacji wyślemy Państwu w ciągu kilku minut potwierdzenie jej otrzymania albo potwierdzenie rezerwacji e-mailem ze wszystkimi szczegółami dotyczącymi dalszych kroków.
  2. Jeżeli w przeciągu godziny od złożenia rezerwacji nie otrzymają Państwo od nas e-maila, prosimy o poinformowanie nas o tym fakcie.
  3. W przypadku, gdy otrzymają Państwo najpierw tylko potwierdzenie zgłoszenia rezerwacji z reguły w ciągu 24 godzin przesyłamy drogą elektroniczną potwierdzenie rezerwacji wraz z fakturą.

VI. zapłata

W zależności od tego, jaką ofertę chcą Państwo zarezerwować, cena za podróż będzie płacona nam lub usługodawcy. Informacja ta wyświetli się w pozycji „Warianty płatności” po wyliczeniu ceny dla żądanego obiektu. W przypadku przekazania płatności nam proces rezerwacji przewiduje trzy warianty płatności:

  1. Zapłata przelewem bankowym
    • Po potwierdzeniu rezerwacji prosimy o niezwłoczną wpłatę 20 % ceny podróży.
    • Pozostałą część należy wpłacić do 6 tygodni przed rozpoczęciem podróży. W niektórych obiektach możliwe jest dokonanie wpłaty pozostałej części należności na miejscu w dniu przyjazdu.. Jeżeli będzie to możliwe, to w czasie obliczania ceny zostanie wyświetlona odpowiednia informacja..
    • W przypadku rezerwacji krótkoterminowych (na 6 tygodni przed wyjazdem) należy uiścić całą kwotę za podróż. W przypadku obiektów, które pozwalają na zapłatę pozostałej części należności na miejscu, należy wpłacić tylko zaliczkę. Pozostałą część kwoty należy uiścić na miejscu w dniu przyjazdu.
    • Płatność przelewem jest możliwa tylko do 41 dni przed rozpoczęciem podróży, w ciągu ostatnich 40 akceptowane są wyłącznie sposoby płatności wyszczególnione w punktach od 2 do 4.
    • Opłata za ewentualne usługi dodatkowe uiszczana jest na miejscu (chyba, że w opisie obiektu podano informację, iż są one zawarte w cenie).
  2. Zapłata kartą kredytową
    • Możecie zapłacić następującymi kartami kredytowymi: Master, VISA i American Express.
    • W przypadku rezerwacji dokonywanej ponad 7 tygodni przed rozpoczęciem podróży mogą Państwo wybrać zapłatę całej kwoty lub zaledwie 20 tej kwoty jako zaliczki. W przypadku wybrania opcji zaliczki, pozostała kwota zostanie pobrana z Państwa konta 6 tygodni przed rozpoczęciem podróży. Prosimy o zwrócenie uwagi na to, aby Państwa karta kredytowa nie utraciła w tym czasie swojej ważności. W przypadku obiektów, które pozwalają na zapłatę pozostałej części należności na miejscu, należy wpłacić tylko zaliczkę. Pozostałą część kwoty należy uiścić na miejscu w dniu przyjazdu.
    • Opłata za ewentualne usługi dodatkowe uiszczana jest na miejscu (chyba, że w opisie obiektu podano informację, iż są one zawarte w cenie).)
  3. Wyrażenie zgody na obciążenie rachunku
    • Jeżeli posiadają Państwo konto bankowe w Niemczech, to mogą Państwo wyrazić zgodę na obciążenie Państwa rachunku.
    • W przypadku rezerwacji dokonywanej ponad 7 tygodni przed rozpoczęciem podróży mogą Państwo wybrać zapłatę całej kwoty lub zaledwie 20 tej kwoty jako zaliczki. W przypadku wybrania opcji zaliczki, pozostała kwota zostanie pobrana z Państwa konta 6 tygodni przed rozpoczęciem podróży. W przypadku obiektów, które pozwalają na zapłatę pozostałej części należności na miejscu, należy wpłacić tylko zaliczkę. Pozostałą część kwoty należy uiścić na miejscu w dniu przyjazdu.
    • Opłata za ewentualne usługi dodatkowe uiszczana jest na miejscu (chyba, że w opisie obiektu podano informację, iż są one zawarte w cenie).
  4. Płatność przez PayPal
    • Jeśli posiadają Państwo konto PayPal, można dokonać płatności przez PayPal.
    • W przypadku rezerwacji wykonanej ponad 7 tygodni przed rozpoczęciem podróży można wybrać, czy ma zostać odciągnięta cała kwota, czy też tylko 20% w ramach zaliczki. W przypadku wybrania zaliczki na krótko przed zapadalnością pozostałej części płatności otrzymasz link, przez który możesz ponownie wprowadzić informacje dotyczące płatności, aby mogła zostać pobrana odpowiednia kwota. W przypadku obiektów, które pozwalają na zapłatę pozostałej części należności na miejscu, należy wpłacić tylko zaliczkę. Pozostałą część kwoty należy uiścić na miejscu w dniu przyjazdu.
    • Opłata za ewentualne usługi dodatkowe uiszczana jest na miejscu (chyba, że w opisie obiektu podano informację, iż są one zawarte w cenie).

VII. Dokumenty podróżne

  1. Jeżeli cała kwota za podróż ma zostać zapłacona świadczeniodawcy na miejscu, wyślemy Państwu wraz z potwierdzeniem rezerwacji adres i dane kontaktowe obiektu.
  2. Jeżeli cena podróży lub zaliczka ma trafić do nas, wysyłamy Państwu drogą elektroniczną lub na życzenie w ramach bezpłatnej przesyłki pocztowej niezbędne do przyjazdu dokumenty (voucher podróżny z opisem dojazdu oraz informacjami dotyczącymi podróży) po zapłaceniu łącznych kosztów podróży lub w wariancie dopłaty na miejscu po wpływie zaliczki.

VIII. Obsługa Klienta

Oczywiście przed Państwa pobytem i w jego trakcie do Państwa dyspozycji pozostają pracownicy działu obsługi klienta w Niemczech. W trakcie Państwa urlopu pomocy udzieli personel w Państwa obiekcie lub jeden ze znających lokalne warunki pracowników.

BEZTROSKIE podróżowanie

  • Opieka także w trakcie podróży
  • Gwarancja ceny
  • Tysiące zadowolonych klientów

GWARANCJA CENY NIŻSZEJ O 50€

Dalej

Członek

  • Adrialin jest członkiem RDA
  • Adrialin jest członkiem PIT

Partnerska współpraca z

  • Adrialin jest partnerem chorwackiej Centrali Turystyki

Bezpieczna zapłata kartą

 Przelew i następujące sposoby płatności:
PayPal, obciążenie rachunku, MasterCard, Visa, American Express

Adrialin na świecie

  • DE
  • AT
  • IT
  • CZ
  • HU
  • SK
  • GB
  • FR
  • NL
  • PL
  • HR
  • SI
  • DK
  • SE
  • NO
  • CH
  • RU
  • BE
  • DE
    • DE DE
    • AT AT
    • IT IT
    • CZ CZ
    • HU HU
    • SK SK
    • GB GB
    • FR FR
    • NL NL
    • PL PL
    • HR HR
    • SI SI
    • DK DK
    • SE SE
    • NO NO
    • CH CH
    • RU RU
    • BE BE