Covid 19: aktualne informacje i uwagi dotyczące wyjazdów - tutaj

Wypoczynek w Chorwacji z biurem "Adrialin"

Urlop w czasach pandemii koronawirusa

Pandemia koronawirusa postawiła przed nami nowe wyzwania. Każdego dnia klienci zasypują nas pytaniami i swoimi przemyśleniami na ten temat. Nie zawsze możemy od razu zareagować na telefony i e-maile, zebraliśmy więc w tym miejscu najważniejsze informacje dotyczące aktualnej sytuacji.:

Proszę kliknąć na to interesujący obszar, aby uzyskać więcej informacji.:

Urlop mimo korowawirusa – tak, byle bezpiecznie!

Tęsknisz za świeżą morską bryzą, spacerami nad morzem, wypoczynkiem na plaży, słońcem południa Europy?

Plaża w Chorwacji

Chorwacja już otworzyła swoje granice. Zostały podjęte wszystkie konieczne środki oraz wydane wytyczne, mające zapewnić bezpieczeństwa tamtejszych obywateli i turystów.

Dokładna data otwarcia granic Państwa kraju zależy od władz państwowych. Na terenie całej Europy trwają w tym zakresie ustalenia między poszczególnymi krajami, tak więc wkrótce wszyscy będą dysponować konkretnymi informacjami. Proponujemy, aby zaglądali Państwo na stronę Ministerstwa Spraw Zagranicznych swojego kraju, aby uzyskać konkretną datę możliwego wyjazdu.

Podróżni udający się do Chorwacji oprócz standardowych dokumentów podróżnych powinni mieć ze sobą jedynie Voucher jako dowód, że wykupili noclegi. Muszą okazać go na granicy. W Chorwacji nie obowiązuje ich kwarantanna.

W ubiegłym tygodniu Chorwacja ogłosiła wygaszenie epidemii koronawirusa z jednym z najlepszych na świecie wskaźnikiem procentowym, lepszym niż np. Niemcy, Austria czy Szwajcaria. Nie ma już obszarów zagrożenia, co ma niestety miejsce we Włoszech, Hiszpanii, Francji czy Wielkiej Brytanii....

Jako kraj przewodniczący aktualnie w Radzie UE Chorwacja zareagowała w czasie pandemii wzorowo i nadal to czyni. Obowiązują środki bezpieczeństwa zalecane przez unię.

Lokalne środki bezpieczeństwa

Wszystkie miejsca noclegowe i obiekty muszą być przed przybyciem każdego gościa dokładnie zdezynfekowane zgodnie z najsurowszymi zasadami bezpieczeństwa.

W domach wczasowych i pensjonatach czekają na Państwa więc „własne“ pokoje, w których możecie się czuć Państwo jak w domu. To znaczy, że do Państwa prywatnej strefy nie mają wstępu osoby obce. Mogą tu Państwo przygotowywać swoje posiłki tak jak w domu lub skorzystać z oferty lokalnej gastronomii na zasadzie dostawy lub pobytu na otwartych tarasach z zachowaniem odpowiedniej odległości.

Nasi partnerzy oferujący pobyty dostosowali się do sytuacji, aby zapewnić państwu bezpieczny urlop: Die hotele są obłożone tylko częściowo dla zachowania zasad bezpieczeństwa. Personel jest odpowiednio przeszkolony i przygotowany. W restauracjach hotelowych i na tarasach tak zmieniono ustawienie, aby zapewnić bezpieczny odstęp i umożliwić spokojne spożywanie posiłków.

Przyczepy kempingowe oferują wszystko to w jednym: pobyt we własnym gronie i dostateczną odległość od sąsiadów. Również na kempingach niedozwolone jest pełne obłożenie.

Również służba zdrowia gotowa jest na nowe wyzwanie i przygotowana do działania, tak więc w razie wątpliwości nie powinno być problemu z uzyskaniem pomocy medycznej.

Na plażach lokalne władze zadbały o odpowiednie odstępy oraz środki dezynfekcyjne.

W morzu i w basenie można kąpać się bezpiecznie, bez obawy o zakażenie, ponieważ wirus nie jest przenoszony przez wodę.

Tak więc mogą Państwo spokojnie cieszyć się cieplejszymi promieniami słońca, zachwycającą przyrodą, smaczną chorwacka kuchnią i orzeźwiającymi kąpielami w morzu.

Zmiana rezerwacji

Jeśli nie chcą lub nie mogą Państwo zrealizować zarezerwowanego urlopu, chętnie pójdziemy Państwu na rękę i umożliwimy bezpłatne przesunięcie wyjazdu na późniejszy termin w tym lub w przyszłym roku. W ten sposób zapewnią sobie Państwo wybrany obiekt już teraz w aktualnej cenie.

Przy dokonywaniu nowej rezerwacji wpłacone już należności zostają uwzględnione.

Wystarczy, że wyślesz do nas e-mail z prośbą o zmianę terminu rezerwacji.

  • Swoich życzeń dotyczących zmiany rezerwacji proszę nie przekazywać nam telefonicznie, gdyż nasze linie są obecnie przeciążone na skutek zwiększonego zainteresowania klientów.

Anulowanie

Jeśli definitywnie nie chcą lub nie mogą Państwo zrealizować wyjazdu, ani też nie chcą Państwo przesunąć terminu, można oczywiści w każdym momencie anulować rezerwację.

  • Jeśli Państwa urlop przypada w okresie obowiązywania w Państwa kraju ostrzeżenia dla podróżujących, mogą Państwo bez ponoszenia kosztów anulować:
    Informacje dotyczące ostrzeżenia dla podróżujących
  • Jeśli Państwa urlop przypada poza okresem obowiązywania ostrzeżenia dla podróżujących, wyjazd można anulować na warunkach, które obowiązywały w momencie dokonywania rezerwacji i zostały przez Państwa zaakceptowane.

Co dzieje się z wpłaconymi pieniędzmi?

Zarezerwowany przez Państwa wyjazd jest wyjazdem indywidualnym, a w tym przypadku, w przeciwieństwie do wyjazdów zorganizowanych, w razie rezygnacji nie przysługuje klientowi prawo do zwrotu wpłaconych należności. Dlatego wielu naszych konkurentów nie chce zwracać klientom wpłaconych pieniędzy i proponuje jedynie nową ofertę.

  • My tak nie robimy! Mimo trudnej dla nas sytuacji idziemy klientowi na rękę i dajemy Państwu możliwość wyboru.

Mogą więc Państwo wybrać:

  1. Anulują Państwo rezerwację, a wpłacona należność pozostaje u nas. Mogą ją Państwo wykorzystać przy kolejnym wyjeździe w tym lub w przyszłym roku. Ma to tę zaletę, że nie muszą Państwo podejmować decyzji już teraz i pozostawiają sobie wolną rękę. To bardzo pomaga nam i chorwackim usługodawcom.
    • Należy tylko powiadomić nas pocztą elektroniczną.

lub:

  1. Anulują Państwo swoją rezerwację i żądają zwrotu pieniędzy. Przelewamy je na Państwa konto.
    • Należy tylko powiadomić nas pocztą elektroniczną. Proszę koniecznie podać nam pełne dane dotyczące konta: właściciel konta, IBAN, SWIFT.
    • Bez tych danych nie będziemy mogli dokonać przelewu.
    Nasi pracownicy są chwili obecnej zasypani pisemnymi i ustnymi zapytaniami klientów, osób wynajmujących miejsca noclegowe i właścicieli hoteli. Większość klientów rezygnujących z wyjazdu pragnie zmienić termin rezerwacji. Równolegle realizowane są najbliższe wyjazdy oraz na bieżąco trwa instruktaż osób wynajmujących miejsca noclegowe i usługodawców. To niestety powoduje opóźnienia w załatwieniu Państwa sprawy. Mimo to deklarujemy, że otrzymają Państwo pieniądze tak szybko jak to możliwe. Proszę więc wstrzymać się z zapytaniami. Z całej mocy staramy się działać płynnie. Niestety może minąć kilka tygodni, zanim otrzymają Państwo zwrot.

Ubezpieczenie na wypadek odstąpienia od rezerwacji

Pandemia to „wyższa konieczność“. W tym przypadku ubezpieczenie kosztów rezygnacji z podróży ADRIALIN nie obowiązuje, podobnie jak większość standardowych ubezpieczeń podróżnych.

Brak możliwości realizacji wyjazdu

Jeśli granice Państwa kraju i/lub kraju docelowego są zamknięte, nie mogą Państwo wyjechać, nawet gdyby Państwo chcieli. Jeśli rząd Państwa kraju ogłosi ostrzeżenie dla podróżujących, nie powinni Państwo wyjeżdżać. W takich przypadkach nie ponoszą Państwo oczywiście kosztów anulacji. Państwa wyjazd może być anulowany bez naliczania dodatkowych kosztów.

Mogą Państwo wybrać, czy wyjazd ma zostać przesunięty na późniejszy termin w tym lub w przyszłym roku, lub czy ma być definitywnie anulowany.

  • Proszę informować nas o tym wyłącznie pocztą elektroniczną.

Więcej informacji znajdą Państwo tutaj:

BEZTROSKIE podróżowanie

  • Opieka także w trakcie podróży
  • Gwarancja ceny
  • Tysiące zadowolonych klientów

GWARANCJA CENY NIŻSZEJ O 50€

Dalej

Członek

  • Adrialin jest członkiem RDA
  • Adrialin jest członkiem PIT

Partnerska współpraca z

  • Adrialin jest partnerem chorwackiej Centrali Turystyki

Bezpieczna zapłata kartą

 Przelew i następujące sposoby płatności:
PayPal, obciążenie rachunku, MasterCard, Visa, American Express

Adrialin na świecie

  • DE
  • AT
  • IT
  • CZ
  • HU
  • SK
  • GB
  • FR
  • NL
  • PL
  • HR
  • SI
  • DK
  • SE
  • NO
  • CH
  • RU
  • BE
  • DE
    • DE DE
    • AT AT
    • IT IT
    • CZ CZ
    • HU HU
    • SK SK
    • GB GB
    • FR FR
    • NL NL
    • PL PL
    • HR HR
    • SI SI
    • DK DK
    • SE SE
    • NO NO
    • CH CH
    • RU RU
    • BE BE